Rasydan Rahim's BlogCenter

Wednesday, June 15, 2005

Sate Bistro!


Image hosted by Photobucket.com
SOFIA & MOZEK
Last week, aku gi Dataran Shah Alam jumpa member lama aku si Mozek nih, makin sihat dier.. Bebudak lelaki aku jumpa semua dah makin besar compared dengan time study sama dulu, biaser la tu.. Masa study makan kena jaga, budak baru nak besar, muahhahahaa! Pompuan pun lebih kurang jer..
Sambil duduk makan sate ngan bebudak nih, aku ter'usha' awek sorang nih. Rasa macam kenal, aku pun ter'tenung' aa, then baru perasan.. Waheeda 'wassini' rupernyer! Cun siot, jalan ngan member dier.. Muka Sofia terus naik merah, "Aku nak salam dier..." katernyer. Tapi disebabkan semua orang kat situ muka relek jer, so kena laa control sikit, buat muka tak kenal jee...
Nasihat untuk visitor yang lain, jangan aa makan sate kat Bistro Dataran Shah Alam, rasa macam 'jalut'! Pada aku, the best sate kat KL nih, surely Sate Awan Besar! Pada yang belum try, I higly recommend it!
This saturday, Mozek janji nak jumpa lagi.. Minum sampai pagi!
p/s: Aku pegi Penang semalam, ingat nak surprise mamat Mozek nih, alih-alih masa atas jambatan PP mamat nih cakap dia dah tengah tunggu bas nak balik Muar. Siut...

1 Comments:

  • hi rasydan.
    i visited ur blog. interesting... nyways, wat u been up to these days? cuti kan?
    hope to hear from ya.
    have a nice hols.
    take care.
    tasha

    By Anonymous Anonymous, at 3:01 AM  

Post a Comment

<< Home