Rasydan Rahim's BlogCenter

Wednesday, June 01, 2005

Network problem..

Aku nak komplen!
2-3 minggu nih aku ter'sangat'lah sibuk, so communication tu ter'sangat'lah penting.. dulu problem handphone, tuh yang buat tukar 6610 nih, sekarang problem lagih besar. Network problem. Bila malam tuh, kalau nak dapat call tuh giler 'babeng' nyer susah. 3-4 kali jugak laa kene try. TENSION!
Like you guys know, aku sekarang pakai DiGi.. mmg best la biler sms ngan call kengkawan, agak murah la charge. But still, biler compare dengan network stability, mmg out! Aaargh!

Image hosted by Photobucket.com
Jadi sekarang, terasa nak pakai line satu lagi.. nokia butterfly ader lagi kat umah tuh, tak berpakai pun.. boleh laa letak second line. Memang nak pakai untuk malam jer, or nak call no. yang network sama so that murah sikit. Digi ada "Family and Friends" plan, Celcom ngan Maxis ada gak plan lebih kurang gitu, bleh laa take advantage..
Dillema nyer sekarang, aku tak tahu mana satu yang aku patut pakai, which one offer more value for money. Dulu yer laa aku kejar mana yang murah, sekarang rasa menyesal plak. Sekrang nih aku lebih ker Maxis, tapi confuse pasal plan dier plak, tak tahu mana satu nak pilih, talk plan atau sms plan.. HELP!

Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com

Kalau susah sangat, bende nih pun still bleh pakai.. ada kat mana-mana.. cuma berat jer la poket aku nak kena bawak syiling jer sentiasa.. muahahaha! dulu nih laa kawan aku bergayut masa sekolah dulu. Kacang lupakan kulit.. muahahah!


Image hosted by Photobucket.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home