Rasydan Rahim's BlogCenter

Thursday, September 15, 2005

Gamba lagi..

31 bulan lapan, '57..
Hari mulia, negara ku merdeka..


Image hosted by Photobucket.com Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

30th August: Celebrate merdeka.. Bukan apa pun, keluar tengok bunga api, then duduk minum teh o suam... Malam tu tak dapat 'port' menarik lansung, m'nyangkung' sebelah parit, tengok KLCC. Aaarrgh! Macam ni ker nak sambut Ulangtahun Kemerdekaan? Tertekan... Aku, Deng, Sofia, Mr.Sabre, Hezry, Jep, Mr.Zaki and Waniey pun ada gak malam tu..

Quote of the day: Nak celebrate dengan 'six pack' nih jer ker? Muahahaa...

Image hosted by Photobucket.com


Image hosted by Photobucket.com



Image hosted by Photobucket.com



Image hosted by Photobucket.com




*gamba besar sangat, so aku letak ikon nih jee.. sila 'click'*


2nd September: Ada laa dalam minggu sebelumnyer tuh, my friends in KDU from the Malay Cultural Society mintak tulun' jugalkan 'meja' for this dinner yang diorang nak buat. Disebabkan VIP yang diorang jemput tuh 'kureng' phophular, hehe.. Jadi susah sikit aku nak jual. Alih-alih my older brother kata he'll buy one for the family and he asked me to 'ajak' kengkawan aku jugak.. Setel! Last minute dia kata tak dapat datang pulak.. So, me and my parents, Duan, Zila, Deng, Mr.Sabre, Hezry and Jep datang memenuhkan 'korum'.. Wahchaa! Satu meja patut boleh isi 10 orang, tapi satu kerusi tuh my mother buat letak handbag jee.. Kerek siut! (Satu kerusi RM40 woo...) Nyam-nyam!
Quote of the day: Eh.. nasi beryani dia ada daun kangkung laa.. Aaargh! Tu daun kari laa minah! Dish! ;p
Lepas dinner tuh, En.Rahim (my dad) ajak late supper plak kat Bangsar, layan Sup Tulang! Masyuk...!


Image hosted by Photobucket.com


Quote of the day:
En.Rahim: Mamak, ni sup apa nih?
Mamak: Sup Lidah juga 'inchik'..
En.Rahim: Ooo.. "sedangkan lidah lagi tergigit"....(he actually starts singing..)
Pn.Mariah: Apa babah ni? Nak karaoke sangat lee tuh..
En.Rahim: Apa pulak..

Image hosted by Photobucket.com

10th September: Deng Konvo! Congrats.. Aku punyer turn bila laa, dah lambat sangat dah nih. ;(

Image hosted by Photobucket.com

Malam ni ada buat tahlil kat umah aku untuk company abang aku. Moga-moga bertambah-tambah maju. Income pun kencang jugak lee sekarang. Patut buat doa sekali laa, biar cepat dapat jodoh! nanti aku post gambo lagi ek.. Later you all! Take care.. salam.



Image hosted by Photobucket.com

i see you..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home